Italien, here I come!!!

JAG FICK EN SKIDRESA TILL ITALIEN MED CORNELIA!! Tack tack tack världens bästa mamma! ♥ Så vecka 8 drar jag och bästa Cornelia samt några mer till Italien i 8 dagar och åker skidor och festar! Italienska killar... Haha! Kommer bli så jävla grymt! Jag fick också:

- 1700 kr
- Leopard morgonrock
- Leopard tofflor
- Leopard "ögonmask"
- Parfym, Passion av Carolina Gynning
- Rosa resväska
- Raggsockar
- Hundbok
- Försvarets hudsalva (jag är beroende, haha)

Här kommer lite bilder från igår när vi var hos mormor och morfar.


Julbordet, sen hade vi ju också såklart köttbullar, prinskorv, janssons och grönkål.

Världens godaste julmust!


Tomtem kom också ;)

Fina mamma


Chico blev väldigt glad över sitt jättestora gosedjur som han fick i julklapp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0