Lite nytt

Nyss hemkommen och har ätit. Åt en fralla, blåbärsbakelse och till det varm choklad med grädde, mums! Blev lite shopping även fast att vi bara skulle inhandla lite nödvänsigheter. Jag och min charm alltså... ;) Imorgon är det sista dagen på praktiken, lite tåkigt. Trivdes väldigt bra och dom här 8 veckorna som vi har varit borta från skolan har gått så fort! Har köpt kladdkakor, sprutgrädde och skummtomtar som jag ska bjuda mina söta barn på imorgon.


Skit söt liten pyrdnadssko och skofett till mina Hunter gummistövlar

Byxdress i siden från H&M

Tröja med skinndetaljer på armbågarna från H&M


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips på vad man kan ha byxdressen till nu på vintern ? :)

2010-12-08 @ 20:39:01
Postat av: Alice

Jag hade haft ett par svarta nylonstrumpbyxor, en snygg svart kavaj och ett par kilklackar till! Gärna ett stort örhänge också eller något halsband :)

2010-12-08 @ 21:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0