Tuesday

Jag är helt slut efter den första dagen i skolan på över 8 veckor... Men imorgon har vi bara en lektion plus att vi börjar tio över ett (happy!) och på kvällen har jag en dejt med min fina vän Cornelia. Vi ska kolla på Harry Potter på bio, mysigt! På torsdag har vi bara två lektioner och sen ska jag förmodligen till stan en stund efter skolan och sen köpa en liten sak till mig själv och på kvällen ska jag hänga med till B&B för det är sista gången dom kör musik och videoquiz där för säsongen. Känns skönt att ha några dagar planerade! Struktur gillar vi. Nu ska jag snart ta en dusch och sen kolla på det sista DHW avsnittet för säsongen, buhuhu...


Jag och min vän Charlie från en klassfest med gamla klassen för ett tag sedan, miss you!


Nästan hela förra klassen. SAKNAR ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0