...

Det finns dagar som dessa som jag saknar dig fruktansvärt mycket. Det går rätt bra nu och jag har nog kommit över dig, men jag kan sakna oss ibland. Du fanns ju i mitt liv under två års tid och jag har så många fina minnen med dig. Men man kan inte alltid få som man vill och det fick jag lära mig för ca en och en halv månad sen och nu mår jag bra igen, men jag måste säga att du gjorde mig så himla lycklig och du förändrade mig till något bättre. Du kommer alltid att vara speciell för mig.


Bild på mig från när vi var i Madrid för snart tre månader sen. Jag mådde så jävla bra under dom fyra dagarna vi var där och jag hade the time of my life! Jag fick umgås med två av dom personerna som jag älskar otroligt mycket och det fanns inga bekymmer. Saknar det...

Jag blir aldrig samma, från och med du.


Kommentarer
Postat av: Anna

hjärtat, du är stark! Riktigt stark. Beundrar dig för hur bra du har klarat det här, kan lära mycket av dig. Och det är okej att sakna, önskar att du slapp, men det är antaglien nyttigt <3

2010-12-15 @ 22:06:57
URL: http://livingonaprayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0