We’re dancing like we’re dumb, our bodies go numb

Hade riktigt trevligt igårkväll med mina tjejer! Först hade jag förfest hos mig och efter det drog vi till en fest. Väldigt lyckat och jag har sååå ont i mina fötter idag... Men det var det värt! Är helt slut även fast att jag vaknade ett idag, så ikväll blir det nog bara att ta det lugnt. Nu blir det iallafall lite mer julbak med min kära mamma.

Lite bilder från igår när vi var hos mig

Igår hade jag på mig en spetsbody, höga jeans, en kavaj och snygga ringar. En ny favorit festoutfit!




Haha, Chico fick också dansa lite ;)


Kommentarer
Postat av: :)

Vad har du under en spetsbody, bara bh i samma färg ? Du har ingen hel bild på din outfit ? :)

2010-12-18 @ 15:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0