jag är en soldat för dig

Idag blev det en tur till Stenalyckan efter jobbet och inhandla lite småsaker. Köpte det på bilden (en rosa julbock, liten rosa tomte och ljuspinnar typ? haha) usb-minne, mobil sladd till datan, en rosa tomteluva och en liten tomteluva till lille Chico (HAHA). Sen blev det bio med mamma, Himlen är oskyldigt blå. Lite konstig men definitivt sevärd film! Kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker att Bill Skarsgård är ful eller snygg... Han är fulsnygg helt enkelt. Nu har jag precis kommit hem för första gången idag typ och nu blir det soffan och kolla på Keeping up with the Kardashians ;)






Min lilla "etta"  :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Så mysigt det blev! Vill ha det rum...

2010-11-24 @ 23:26:02
URL: http://livingonaprayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0