Hårmodell

Militär lägret var en plåga. Det regnade konstant hela dagen vilket ledde till blöta kläder, vi fick ingen mat på 7 och ½ timme och jag höll på att frysa ihjäl. Men (!) när vi hade blivit lite varmare och alla andra hade fått upp tältet och det blev lite värme i det så var det väldigt mysigt! Är iallafall stolt över mej själv att jag klarade av det, var väääldigt nära på att ge upp och åka hem...


Nu har jag iallafall kommit hem efter en eftermiddag/kväll med jobb som hårmodell! Var väldigt kul och frisörerna var supersöta och duktiga! :) Fick även en liten present från GHD som tack, awesome. 
Nu blir det strax sängen för min del eftersom jag är helt slut efter en natt med MYCKET dålig sömn och en fartfylld dag.



Marcus, frisören, står och visar och berättar för alla hur han har gjort våra hår :)

De andra hårmodellerna!

Afro ;)


Kommentarer
Postat av: Carina

Snygg snygg sötaste!

2011-04-15 @ 12:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0