S h o p p i n g





Var på stan innan och fick med mej det ovanför hem, happy girl! Plus att allt var på rea vilket gör det hela ännu bättre ;) Har även beställt lite grejer från H&M och från taxfreen som vi får när vi ska till Cypern!



Haha jag har lyckats bränna mej på min locktång vilket gjorde skiiiiit ont... Och igår drämde Josefin till mej i huvudet med en sladd (av "misstag", hehe...) så har fått en liten bula i pannan också, fräsch chey... Men men, får hoppas att det har försvunnit till på onsdag för då ska jag göra ett väldigt spännande jobb vilket innebär att jag måste se okej ut i facet! Berättar mer om det senare, är skit glad :D

Nu kommer iallafall Anna hit och ska färga mitt hår och sen sover hon förmodligen här eftersom det lär ta sin lilla tid...
PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: Mini

Blowjob???

2011-04-08 @ 08:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0