Studentkommitén & militär läger

Var på intervju innan i skolan för att få komma med i Studentkommitén nästa år och nu fick jag nyss ett samtal att jag hade kommit med och jag blev balansvarig, WIHO :D Happy girl!

Nu måste jag börja packa eftersom det är nämligen så att vi ska på militär läger imorgon med klassen plus en till klass vilket innebär att vi ska vara ute hela dagen och göra olika övingar och sova i tält, inte riktigt min grej (...) men det ska bli intressant!


Hehe... ;)


Sen på onsdag när vi kommer hem så ska jag försöka sova (kommer nog inte få så mycket sömn om man säger så...) eftersom jag ska iväg vid fyra och sen vara iväg resten utav kvällen på spännande jobb, hihi :D Berättar mer om det på onsdag eftersom jag kommer inte kunna blogga något imorgon plus att jag kommer inte heller ha med min mobil, alltså no connection med omvärlden...
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0