I'm leaving Hstd

Sådär nu är allt packat och klart och nu ska jag försöka sova en liten stund innan det är dags att gå upp och åka mot flygplatsen! Tänkte bara slänga upp lite bilder från dagen när jag och brudarna åkte hem till Anna efter skolan och käkade glass och solade. Lite avskedsfika för mej... Kommer sakna mina brudar! Efter det så åkte jag och Anna till Bazti och gick ut en runda med hans vovve och satt och snackde och sen åkte jag hem och så körde JAG till mormor + Jan-Gunnar och åt grillat, mys! Nu ska jag iallafall hoppa i säng och försöka sova i typ tre timmar innan det är dags att gå upp igen.
PUSS på er! ♥


Åt Daim glass med päron smak, yummie...
Hihi...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0