Tall Ship Race

Igår drog jag, Josefin och Corny ner till hamnen för att kolla på Rix Fm festivalen och för att kolla in Tall Ship Race! Sen mötte vi även upp Anna, Martina, Celina, Charlie, Olivia, Lousie och Linn och gick in till stan och till Sandys där det blev käk! Efter det drog alla hem förutom jag och Celina så då strosade vi runt lite och sen stötte vi på Bazti, Johan och Fidde och hängde med dom i Fiddes bil ner till hamnen igen och kollade runt och sen åkte vi tillbaka till stan och till Bakfickan där vi stannade en liten stund tills det var dags att gå hem eftersom jag skulle jobba idag. En riktigt trevlig kväll faktiskt! 


Nu har jag nyss kommit hem från jobbet och idag jobbade jag och Corny ensamma på badhuset vilket var roligare än vanligt, haha! 



Outfit

Fina flickor!

Kycklingsallad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0