Muy loca

Igår var galet, haha! Kort och gott så åkte jag och brudarna hem till Corny och så blev det förfest hos henne och sen åkte vi in till stan och missade såklart September... Gick en sväng inom hamnen och till en "ölbar" och sen gick vi in mot Corner och gick in där och det var faktiskt riktigt kul, blev en hel del dans, awesome. Sen drog vi på efterfest en snabbis och sen sov jag hos en kompis. En lyckad och rolig kväll med de bästa! ♥




Martina och Anna, ps.......

Olivia och Louise!

Corny och Mini!

Jag och Corny!

Waduup?



Träffade Johanna vid MWMs ölbar i hamnen efter hon hade jobbat!

Fina bruuuds

Bra bild på Lousie, Josefin och jag utanför Corner! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0