Back from Italy

HEY.
Nu är jag hemma i tråkiga Halmstad igen. Såg dock fram emot att träffa min lille vovve och min lilla mami. Har haft det underbart i Italien efter den första kvällen som var en stor besvikelse eftersom vi hade kommit till en liten by som var helt död. Men vi hittade både roliga människor som vi umgicks med varje dag och en nice klubb i en närliggande by. Har skrattat så sjukt mycket denna veckan och skulle gärna vilja göra om denna veckan igen. Har hunnit med att fastna i liften, fått snuskiga blickar utav italienarna, dansat på bardisken, suttit och stekt till party musik med en kall öl i handen, skrattat så mycket så jag har gråtit, skämts för Antons skull när han skämmer ut sig så jäkla hårt inför 20 tyskar, ätit kanin, alla sjuka förfest spel vi körde och mycket mycket mer... Men men, nu blir det tillbaka till verkligheten och skola och skit... Får se fram emot påsklovet nu!

Fick förresten boken Elsas värld och ett sjukt snyggt armband utav mamma som välkommen hem present, tack! Det gjorde det lite roligare och komma hem...




Erica och jag!


Love you!

Soooft

Stek i solen





As nice!






Lycklig tjej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0