Skola...

Imorgon börjar skolan igen och jag ser inte fram emot det! Läxor, prov och en konstant trött Alice. Sen har det varit massa strul med engelska B och matte B så vet inte hur det ska lösas och vi ska förmodligen få nya lärare med. Sucks helt enkelt. Saknar min gamla klass också, vissa lärde jag känna redan på dagis och vi hade en sååå bra sammanhållning... Saknar också mina förra lärare och min förra mentor. Världens bästa mentor. Men men, får leva för helgerna och att det snart är sportlov och då ska jag och min fina vän till Italien!!!


Skolavslutningen i femman tror jag

Hade mysdag och nästan alla gick i pjamas i skolan hela dagen, haha!

Avslutningsbalen

Åh saknar mitt långa hår med...

Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0