Gonna set the roof on fire

God morgon!

Hade en väldigt trevlig kväll igår, tipp topp! Kvällen började med att jag och Nelia åkte ut till Frösakull och festade där med massa skåningar, haha. Sen drog vi med dom in till stan eftersom dom skulle gå ut men eftersom vi inte är 18 än (sucks...) så kunde vi ju inte gå ut så vi mötte upp Celina och Thomas och sen drog vi tillbaka till Frösakull med några utav killarna och det var fett nice.

Idag blir det plugg, Eurostop och kalas för min del. Den här helgen har gått så himla fort tycker jag och imorgon börjar ännu en ny vecka och det innebär också att jag snart är i Italien, hihi!







Haha Thomas var lite trött...

Lite bilder från igår, tog dock inte så jätte många... Nu ska jag fixa till mig lite och bege mig mot Eurostop!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0