Båstad!

Kvällen i Båstad började med att jag, Anna och Corny tog tåget vid sju och när vi kom fram så stannde det en taxi med tre skit snälla killar i och frågade om vi ville ha skjuts till hamnen vilket vi gärna ville! När vi kom fram till hamnen och skulle gå upp mot torget för att käka så ser vi ingen mindre än, KISSIE, haha ;)

Sen käkade vi och mötte upp Steffi och company och gick ner mot stranden och satte oss på bryggan för att lyssna på musik och förtära lite alkoholhaltiga drycker. Då kom det en snubbe med en gigantisk kamera som frågade om han fick filma oss när vi dansade och hade kul så vi höjde musiken och gjorde som han sa, haha! 

Efter det blev vädret dock sämre så vi flydde till båthamnen under ett parasoll och sen var det dax att ta sista tåget hem mot Halmstad igen och så började vi traska och lyckades tappa bort Steffi (haha) och sen mötte jag upp min gamla kompis/ex från sexårsgruppen (haha!) som har flyttat till Skåne vilket var super mysigt och trevligt! ♥

Hade faktiskt en väldigt trevlig kväll trots vädret och andra omständigheter så tack vackra Båstad, ses nästa år!


Jag och Cooorny!
Skååål!

Alexandra, Maxine, Josefin, Kim och Kingsley!

Skååål, igen!

Haha älskar Annas min!

Haha lite trött?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0