A summer night

Igår vandrade jag över till Josefin vid sju och sen började det droppa in lite folk efter en timme. Vart förfest hos henne och jag hade riktigt kul! Sen drog dom till Kräm och jag mötte upp Marc och Anders och följde med dom hem. Så nu har jag nästan precis kommit hem och hunnit steka lite i väntan på att mormor ska lämna Chico, är helt sjuuuukt varmt ute alltså! 




Anna och Mini!
Angelica, jag och fullt normala Olivia!
My homies
Charlie and meee
Skulle försöka oss på en hoppbild men vi visste inte att den svarta plankan inte satt fast så den trillade av när vi hoppade vilket var sjukt läskigt, haha!
Sen bytte vi sida och lyckades, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0