KÖPENHAMN

Köpenhamn var awesome! Åkte först till ett slags fritidshem på studiebesök och sedan åkte vi in till stan för fri tid. Gick till Zara en sväng och jag fick med mej ett skit fint linne hem och sen gick vi och satte oss i en mysig park resten utav tiden och chillade. Hade dessutom typ 25 grader och stekande sol vilket var as nice. 



Glad brutta påväg mot Danmark


Haha Anders och Mini!

Lunchstopp! Diggar Cornys min ;)

Mina flickor på fritidshemmet!

Moi

Josefin hade en helt egen club där!

Haha Nur klättrade upp på någon slags pinne!

Galna kids

Pontus and Mini!

Lyckades matcha flaskan med klänningen rätt bra tycker jag!
Sen träffade vi djävulen (!?)

Kexet och Corny!

Plutt och jag!

I bussen hem!

Hehehehehe

På båten hem efter en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0