Midsommar 2011

Min midsommar började hos Olivia med goa folk, mat, dryck och dans kring Josefins hemmagjorda lilla midsommarstång! Var riktigt roligt hos Olivia men sen skulle alla som får hamna i fängelse gå ut på krogen och då drog jag och några hem till Erica där festligheterna fortsatte och sen fick jag och Marc vänta på bussen i ca 45 minuter (!!!) innan vi äntligen satt på bussen hem till honom. En väldigt lyckad midsommar med andra ord!

Idag så åkte jag hem från Marc vid 2 och sen var det bara att byta om för att åka till Tylösands golfklubb där Cornelia jobbar och så visade hon mej hur jag skulle göra imorgon när jag ska jobba där! Nu sitter jag med Josefin, Celina och Olivia och kollar film och alla är sjukt övertrötta, haha gutt... 



Anna, Corny och jag!
Mini o värdinnan!
Cute!
Haha galet!

Hos Erica!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0