Laholms Kulturfestival

Åh gud, vad kan man säga om Daniel? HET. Han var verkligen hur grym som helst och helt amazing! Ännu en gång har jag trillat dit, hehe...
Hade en skit mysig kväll igår, först åkte vi cab till Laholm och jag insåg att jag skulle struntat i att locka håret. Sen satte vi oss på gräset i solen och drack några cider och sen drog vi in till Laholmsfestivalen. Dansade och skrek med i låtarna när vi kollade på Daniel och hade det hur jäkla bra som helst!

Synd bara att det var två stycken aspackade äckliga brudar som stod bakom oss som kastade sig överallt och trillade på alla och var allmänt vidriga. Eftersom verkligen ALLA runt omkring dom störde sej på dom sa vi till vakterna som till slut fick bort dom därifrån, tack och lov. Annars var det en riktig höjdar kväll med mina fina brudar och vackra Daniel, hihi. 




Love!

My baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0