Ölbrillor på, check.

Jaha ja, igår var det party för min del. Hade riktigt kul faktiskt! Var dock några som fick lite för mycket eftersom när jag går förbi trappan ser jag en liten rosa mobil flyga ner och gå sönder i typ fem bitar och folk som trillar ner för trappor och går in i dörrar, haha ;) Men det blev också lite skönsång till Manboy och dans! Sista folket gick vid ca kvart över tre så då hoppade jag och Anna i säng efter lite Facebook så jag somnade gott i sängen vid fyra. Btw, är redan taggad inför nästa fredag, kommer bli sweeeeet ;) 

Nu blir det lite plugg (...) och ikväll blir det kalas hos min moster!
PUSS





En glad Alice! ;)


Haha taggade grabbar!

Brrrrrudar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0