I just wanna lay in my bed

Vaknade halv 6 imorse av att jag nästan inte fick någon luft och att jag hostade som fasen. Var vaken i ca en och en halv timme pga hostan och så kom min snälla mamma och gav mej hostmedicin och tog hand om mej. Lyckades sen somna om och sov till klockan 1 vilket behövdes! Just nu har jag lite feber, är förkyld och har en extremt jobbig hosta så får se om det blir skolan imorgon, dock ska vi vara med på Sture på stan imorgon så det är inte så jobbigt!
Nu ska jag fortsätta vila och ta lite mer hostmedicin.
PUSS


Josefin och jag förra året på Sture på stan!

Kommentarer
Postat av: Anna

Så små ni ser ut där! Speciellt du, du ser ut som typ 10 ;o

2011-05-31 @ 17:18:54
URL: http://annnalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0