I'm in Cyprus biatch

Sitter just nu i lobbyn och har precis kakat lite middag! Livet har pa Cypern ar toppen och det har varit fint vader forutom lite molnigt idag men det gjorde inget eftersom vi var pa marknad i Larnaka idag! Jag har aven lyckats branna mej ganska rejalt pa baksidan sa imorgon blir det stek pa framsidan! Annars ar Cypern super harligt och jag har an sa lange inforskaffat ett halsband och en maskerad drakt som jag ska ha pa lordagen nar jag kommer hem for da blir det 18 ars firande med tacos & tequila kvall. Riktigt nice start pa hemkomsten! ;D

Nu ska vi satta oss i fatoljerna i baren har pa hotellet och testa pa en ny drink och ta det lugnt!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt att du har det bra älskling! Saknar dig och längtar till lördag ;D <3

2011-05-02 @ 18:46:53
URL: http://annnalundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0