It's a good life

Tjaaaaaaaa.
Har varit på stadsvandring idag i vår härliga lilla stad. Var ju toppen väder idag också! Tog även en fika med Anna, Pontus, Sheki och Berit efter, hihi. Sen tog jag och Anna bussen till hennes lillasysters dagis och hämtade upp henne och efter det gick vi en liten promenix med Chico. Riktigt härlig dag. 

Sitter just nu och väntar på att mamma ska komma hem och sen ska vi åka och hämta Anna och dra ner till VILA:s klubbkväll, gutti gutt gutt. Imorgon ska jag och Anna gå på H&M:s vip frukost också, inte bra för min ekonomi detta... 

PEACE OUT



Jag utanför Bibblan

Anna paprazzi

Hihihihihi


TAGG


Haha lippe


Plutti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0