Den 16 september 2011

STORT grattis till Anna som har tagit körkort idag! Är så galet stolt över dig ♥


Med tanke på att Anna har fått sitt körkort idag så firade vi det med en fika på Sandys och sen en tur med bilen! Pumpade musik och jag var sååå imponerad av min lilla tjej! 

Nu har jag iallafall precis kommit in efter en mysig kvällspromenad med Anna S och Chicarito. Blir snart sängen eftersom jag ska upp halv 7 imorgon och jobba dubbelpass, först i kiosken i Tylösand och efter det på Drott matchen på Arenan, blir en lååång dag imorgon. Får se sen om jag orkar med en utgång eller om det blir chill!


Notera Festis flaskan som hon fick av mig och smurfen som hon fick av mig, Josie och Olivia, haha!
SÖTNOS
So proud of you!
Sen blev jag och Celina övergivna i Oskarström en stund...
Crazy
Mihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0