Nananana

Halli hallå!

Jobbade från 10.30 till 17.00 igår och sen åkte jag hem och fixade till mig och sen kom Anna och hämtade upp mig och mamma och så åkte vi och lämnade mamma hos Madde i Frösakull. Sen åkte vi ner till Roberts med Martina och mötte upp Josefin, Olivia, Jonna och Julia och så käkade vi där. Efter det beslutade vi oss för att åka hem till mig och så kom det ett gäng med folk och förfestade och chillade. Dock drack jag inte en enda droppe förutom pytte lite Tre Apor, hihi. 

Vid 12 drog allt folk så jag, Anna, Olivia och Chico åkte och tankade och sen släppte vi av Olivia och åkte och hämtade upp min lite halvt dragna mamma (haha). Sen lämnade vi av mamma och Chico hemma och hämtade Annas bror och sen in till stan för att hämta upp mer folk, men väl i stan hoppade jag av och gick hem med Bazti och Sam. 

När vi kom hem vid ca halv 5 blev det sängen direkt, men vid ca kvart över 5 så väckte mamma mig av att det var massa oväsen på gatan. Kollar ut och ser två polisbilar precis utanför vårt hus och en polishund som springer runt och nosar överallt. Fett läskigt må jag säga. Vid klockan 6 så åker dom iväg och fick reda på idag att vår granne hade blivit rånad och överfallen. Han hade jobbat till ca halv 5 och när han hade parkerat bilen och skulle gå in till sig så hade det kommit fram en kille och slagit ner honom och tagit hans väska. Känns så obehagligt att veta att det händer sådant i mitt kvarter, usch för sådana människor!



Cesarsallad och chai latte 

Jag och min Chicarito i bilen

Plutti och lite Oli

Haha Chico blev helt förälskad i Sam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0