Oslo day three.

Vaknade upp på dag tre av strålande solsken och hovar mot asfalt, haha. Började undra lite vart jag var men kikade ut och såg norska polishästar rida förbi. Steg upp och jag och Olivia började fixa till oss. Gick sedan ut i det skitvarma vädret och åt frukost utomhus på ett kafé. Lite alone time med bästis. 
Sen kom även Erika och vi traskade till Operahuset, gick längst upp och satte oss och njöt. Martina och Sara joiande också en stund innan vi var tvugna att börja röra oss hem igen. Stannade och köpte frozen yogurt och njöt lite till.
Sen kom det vi alla fasade för. Dags för mig att åka hem igen. Blev följd till bussen av Olivia och Erika och massa kramar utdelades. MEN det dröjer förhoppningsvis inte lång tid innan jag får träffa mina babes igen.

Hade jag en helt fantastisk helg i vårt kära grannland med mina saknade vänner.
Så himla bra. ♥

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0