LADY GAGA

Hemma efter en helt crazy weekend i Malmö med mina bästa vänner. Gick på Lady Gagas konsert och vad kan man säga? HON VAR HELT AMAZING. Hon sjöng mycket bättre live och det var en helt grym show! Hade en underbar helg fylld med MASSA skratt, shopping, alldeles för mycket taxiresor, hotellfrukost, blivit hatad för jag tände lampan och hoppade i sängen och skrek när vi skulle gå upp, konstiga små barn, nära döden upplevelse i bussen, killar som blivit upptryckta mot en mur av poliser, Cornelia som trillar av stolen på tåget framför tre killar som började as garva och Lady Gaga OFC! Nu kommer en bildbomb från helgen ;)




Älskar er mina fina vänner
underhållning på hotellrummet innan konserten
Underhöll oss på hotellrummet innan konserten
outfit
outfiten

I taxin

Taggade!


När vi satt och käkade så kom det en liten snubbe på typ 7-8 år och la en enkrona jämte mig, tyckte han att jag såg fattig ut eller vad? Sen fortsatte han med sina trakasserirer mot mig och kastade en ballong i huvudet på mig och hoppade runt oss. Annas kommentar: "Såhär uppvaktar man tjejer i Malmö Alice!" hahaha

Påväg till tåget. Ni är bäst


Kommentarer
Postat av: marty

jag visste inte att du hade blogg! hihi fan va du är snygg vännen och fan va jag också vill se henne! saknar dej <3

2010-11-21 @ 21:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0