Madrid nostalgi

Fick precis ett mess av Cornelia om jag ville hänga med till Österrike :D Är riktigt sugen! Var ett tag sen jag åkte skidor. Tänk mig, Cornelia och Anna i Österrike i en vecka, kan inte bli galnare, roligare eller bättre! Det fick mig att tänka tillbaka på min och Kims spontana (bokade biljetterna kvällen innan,haha!) Madrid resa för ungefär en månad sen. Gosh i miss it..! Åkte ju för att hälsa på min fina vän Martina och William som bor och pluggar i Madrid! Saknar dig otroligt mycket Marty..!

Här kommer lite bilder från Madrid...


bild 1: Marty påväg till hotellet
bild 2: Jag under en partykväll


bild 1: Jag och Marty ♥
bild 2: Marty, Kim och William när vi var ute och käkade


bild 1: Rebecka, Selin, jag och Martina på barrunda!
bild 2: Marty, Josefin och Moa på Star Studio


Aja, nu ska jag snart gå ut med min lilla vovve och sen duscha.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0