Party all night long

Efter lite drygt två timmars sömn och en helt galen kväll är jag äntligen hemma igen och snart är det dax att hoppa in i duschen och börja fixa sig åter igen eftersom ikväll blir det 18 års fest! Jag är dock rätt sliten eftersom hela morgonen har vi städat efter festen som var riktigt rolig och det var kul med lite nytt folk också!
Men det hände olyckligtvis två mindre roliga grejer under kvällen... För det första så blev det lite tjaffs med en granne och massa intriger och sen upptäckte jag att någon har tagit ut mitt minneskort från kameran (!?) så nu kan jag inte lägga upp några bilder från igår eller ta några ikväll... :( Men men! 

Ha en fin lördag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0