Jag minns bara allt det bra

Idag har jag haft en och en halv lektion eftersom jag hade möte med studentkommitén resten utav lektionen. Är riktigt taggad på att börja i trean och få börja planera balen och alla andra roliga saker som väntar! Dessutom får vi massvis med förmåner genom att vara med i studentkommitén vilket är super!

Efter mötet kollade vi på musik treornas slutproduktion som var så jäkla grym! Alla var superduktiga och det var så himla kul, riktigt bra jobbat! Sen drog jag och mami ner på stan en stund och jag hann shoppa en hel del på drygt en timme och efter det övningskörde jag och så åkte vi och hämtade lille Chico.

Nu har jag precis kommit in efter en promenix med Bazti så nu blir det snart sängen.
PUSS och godnatt! ♥



En hel vägg med Bilar, woooooooow...
Grymma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0