Can I get a smile with that face?

Fick en till fråga vad jag använder för smink dagligen så tänkte visa er detta kära vänner...
Och det gör jag med nöje, älskar allt som har med smink att göra och testa nya saker. Girly girl.



Börjar med denna som en "bas" för jag har inbillat mig att sminket sitter bättre då.

Sen foundation, och rekommenderar denna penseln så slipper man bli kladdig, hihi.

På ögonen använder jag först den mörkaste färgen och jämnar sen ut det med den ljusare bruna. Tar sedan detta solpudret med lite skimmer som rouge.

Sist mascara och använder Make Up Stores grymma Max Lashes. Brukar också ta L'Oréals Volume Million Lashes för att "sära" lite mer på fransarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0