02.41

Nu är det måndag, undra vad jag ska hitta på idag... ska nog sova lite först. Tänkte bara lägga upp lite gamla bilder som jag har legat och kollat på. Massvis med minnen.


När vi var i Marocko och red på kameler. Mamma var så rädd att hon fick hoppa av och jag kände mig så jäkla cool och stor när jag satt helt ensam på en stor kamel, haha.

Alla galna mopedturer med Marty

När Nathalie och jag umgicks väldigt mycket

Österrike med konfirmationen

Konfirmationsdagen

Tiden på Örjanskolan

Mini och jag under fjortisperioden, haha

Alla roliga turer till Ullared med mina vänner


Ja, det finns sjukt mycket mer minnen men nu måste jag verkligen sova...
God natt!
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Mamma var inte rädd utan åksjuk :-(

2010-12-27 @ 11:41:46
Postat av: nathalie

aww gumman, miss it <3

2010-12-28 @ 12:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0