Thursday I don't care about you

Kom precis hem från Anna. Stort tack och massa cred till henne för att hon hjälpte mej fixa till bloggen! GRACIAS. Imorgon är det helg och det uppskattas enormt. Då blir det skola från tio i 1 till 2 (gutt!) och sen en sväng på stan.

Ps. Ett litet hårtips är att gå och lägga sig efter man har duschat och inte föna eller borsta håret. Mitt hår blir alltid jätte fluffigt och fint! Har käkat Hårkontroll (ett näringstillskott för hår och naglar) nu i snart 2 månader eftersom mitt hår blev så sjukt slitet och kort när jag färgade det ca 8 gånger under 2 månader förra året. Så nu använder jag nästan aldrig plattång längre, förutom vid speciella tillfällen, och färgar inte det. Mitt hår har blivit mycket glansigare, tjockare och lite längre och mina naglar växer skitsnabbt och dem har också blivit hårdare.



Saknar mitt långa fina hår.. (dock inte hårfärgen!)


Kommentarer
Postat av: celina

2010-11-25 @ 21:05:47
Postat av: Celina

hihi hej :D

2010-11-25 @ 21:06:26
URL: http://celinacelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0