jag har fallit, jag har vaknat

Hey.
Igår kom Charlie hem till mej och så fixade vi min data och softade och sen kom även Johan förbi en liten stund! Efter dom hade dragit hem så trillade Pontus in och så kollade vi på film. Väldigt chill kväll, men det behövdes verkligen. Ikväll kör vi på party och jag hoppas att vädret kan bli lite bättre så våra planer på grillning kan bli av ;)
Bild från gårdagen när jag och Asta var ute med Chico och gick inom stallet där Corny var så fick vi klappa på hästarna, hihi. Chico blev helt livrädd för hästen, han tryckte sig mot Corny efter han hade fått en liten puss av hästen, haha!
Jag och Charlie för några helger sen! ♥
Jag förra helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0