Smart has the plans, stupid has the stories and i got an awesome story!

Anna, Binh och Martina på tåget påväg till Malmooe!
SMOKE WEED EVERYDAY
Förtaggade lite i en park
Fina flickor!
Haha drägg
TAGGADE
MASKINEN!
I öltältet under The Arks konsert! Hahaha dööör varje gång jag kollar på bilden...
Sååå vackert, hihi
Stötte på en random snubbe som hemskt gärna ville prova min väst och klart han fick det, haha!
Hängde med ännu mer random killar
Jag och Corny testade på parisehjulet efter stägning vilket var hysteriskt roligt! Sen var det dax att hoppa in i taxin som tog oss till en efterfest med Johan och hans kompisar där vi sedan spenderade natten!
Dräggiga och trötta tjejer påväg mot taxin kl 8 på morgonen efter en timmes sömn...
Sleten brud
På tågstationen!
Coooooolt
Missade att sätta mig på stolen och såklart trillade jag mitt framför en kille som fick kliva över mig och så lämnade jag även ett fint litet märke!
Jag och Plutt på tåget hem efter en helt jäkla grym tripp till Malmö!



Ja den spontana turen till Malmö och Malmöfestivalen blev GALET LYCKAD. Hade hur kul som helst under hela resan och detta är definitivt något som kommer finnas kvar i mitt minne lääänge. Eller ja, iallafall till nästa helg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0