Nyår

Min nyårsafton var skitgrym! Började med att jag och Cornelia åt middag hos mig och sen skulle det komma lite folk på förfest, men förfesten blev fest eftersom vi blev ca 27 st här i mitt lilla hus... Men trots det så gick inget sönder och jag hade skitkul! Vid tolvslaget så vandrade alla ner till Statoil och kollade på fyrverkerierna och det var även några personer som smällde raketer. Efter det gick vi hem till mig och fortsatte festen och när alla hade gått så ringde Maja och frågade om vi ville komma på efterfest och det tackde vi inte nej till så jag och Nelia vandrade iväg på den ishala marken och såklart så trillar Cornelia (och drar ner mig med!!) och får en fett stor maska på sina strumpbyxor, hahaha! Påvägen hem hann vi även med en sväng inom Mc Donalds för att köpa varsinn cheesburgare och då träffade vi Marty och hennes kompisar och när vi gick hem så trillar Marty också och tappar sin hamburgare, haha var så sjukt kul! Vi låg iallafall säkra och oskadda hos mig vid halv sex och såklart så vaknar jag halv nio och är hur pigg som helst... Men men, TACK till alla som var hos mig igår och hoppas alla hade lika kul som jag!


Mami och jag

Nelia vid middagen

Fina Nelia




Party people

Fick fina blommor av Martina, Sara och Lousie, tack snyggingar!

HAHA jag dör...




Tolvslaget!


Fina flickor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0