SNÖ :(

Åh, har beslutsångest över vad jag ska klä ut mej till på påskafton... Det är nämligen så att min lilla vän Josefin fyller hela 18 år snart och det ska såklart firas med party. Temat för kvällen är "hoppsan jag kom fel?" och jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mej till... Tur att jag har några veckor på mej att fundera då!

 
Jag 2009 innan en maskerad fest och jag var ängel!


Sen är det även så att det har börjat SNÖA för fullt här i Halmstad. Fyfan för det!!! Jag som trodde att våren äntligen hade kommit nu :( Dissar vädret och skolan idag. Var och pluggade på bibblan innan med Corny, Anna och Josefin och guuuud så mycket tråkiga inlämningar och prov vi har nu. Usch, vill bara ha sommar NU.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0