Gamla bilder & minnen

Har suttit och kollat igenom min gamla bilddagbok som jag inte har varit inne på på några år, väldigt kul och kolla på alla gamla bilder eftersom jag inte har några kvar efter min data krashade... Slänger upp lite gamla bilder här ;)


Under konfirmationstiden, jag och Mini! (LIKA LÅNGA!)

Österrike 08 med konfirmationen, Marty, jag och Oscar

Jag, Nathalie och Josefin fick träffa Svampbob ;)

Så härlig bild på mej och Mini!

Fem små fjortisar begav sig till Ekebo en kväll, haha...

På min födelsedagsfest 08, haha...


Blev tillsammans med mitt ex 2008!

Jag, kusin Ebba och mormor och morfar åkte till Turkiet :)


Vi tjejer drog till Göteborg en dag, så sjukt mysig dag och stad!

Jag innan en utav alla grillkvällar 09

Valborg 09 då polisen kom och jag var duktig och hjälpte polisen med att hälla ut allas öl ;)

Haha!

Cykling till Ön med förra klassen


Skolavslutning 09, saknar min fina klass :(

Klassfest på skolavslutningen!

Midsommar 09 och mitt hår var superlångt...

Marty och jag under en fest när jag gick in i altandörren så den gick sönder... Haha!

Blev brunett!

Denna bilden från julafton 2009 på mej och lille valp Chico får avsluta. Måste erkänna att jag saknar "fjortistiden" lite, det var ju faktiskt då man hade roligast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0