Tjenare

Imorse när jag vaknade var det strålande solsken, dock var det snö på marken, men sen när jag skulle till skolan vid 12 så började det hagla (!?) som tusan och sen blev det sol och nästan nio grader och nu har det precis slutat snöa. Helt skruvat väder... Men men! Nu har jag precis kommit hem och hunnit äta lite. Har varit i skolan och sen stack jag och Josefin in till stan en stund och jag hittade den perfekta sommarklänningen (visar er sen!) och efter det gick vi en långpromenad med Chico, härligt!

Ikväll ska jag hem till Cornelia och äta middag och sen blir det mys hela kvällen eftersom det blir jobb på Arena hallen för våran del hela dagen imorgon. Gött med lite cash eftersom jag vill åka till Österrike nästa år och även på en resa med tjejerna i sommar! Spara spara spara...
Ha en bra fredag!
PUSS



Gutt väder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0