Shopaholic

Idag blev det stan med mamma en stund i det härliga vädret. Hittade lite fina saker, TACK mami! Var även inne i en supersöt liten butik där dom sålde allt från olika teer och karameller till inredningsprylar. Fanns också ett litet café på övervåningen som var jättemysigt. Dom skulle även börja servera frukost i sommar på lördagar, dit ska jag definitivt gå! Butiken heter Gredelin och ligger på Kyrkogatan.

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen börja fixa mej så smått inför ikväll. Have a nice staturday! ;)



Supersöta saker!

Två stycken gigantiska och gulliga te koppar!

Smultron & grädde te, champagne & grädde te och macarons!


Vit/guldig bikini från H&M


ÄLSKAR mina nya Converse. Så jäkla snygga! Det roliga var jag tvungen att ta 37,5 i storlek när jag i vanliga fall har 38/39, hum...


Fick även en skitsnygg Nyåks klocka men när jag skulle sätta igång den så funkade den inte så ska hämta en ny nästa vecka. As nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0