Sjukaste kvällen på länge

Igår var verkligen den sjukaste kvällen på länge alltså...

Började med att tjejerna kom hem till mej och vi tog en liten fördrink. Efter det drog vi ner till stan och till Samuel på lite förfest, sen in till James en stund och efter det drog vi till Corner. Hade riktigt kul och var super taggad.

Vid ca halv två stod jag och Cornelia nere och dansade och då helt plötsligt så rycks min väska ifrån mig. Trodde först att det var Erika som också stod där och som tog den på skämt. Fick panik när jag såg att hon inte hade den och att den inte låg någonstans på golvet så jag springer upp och ut och börjar gråta som fasen, haha. Går fram till polisen och så får Cornelia förklara allting. Står sedan i två timmar och försöker ta reda på vem som har min väska och sen är det ett par jättesnälla killar som har hittat den, dock utan min kamera i men en random mobiltelefon istället...

Efter ett tag så kommer det fram en person som sägs veta var min kamera är och till slut får vi fram den. Förstår mig inte på folk som snor, förstörde några timmar utav min kväll, men som tur var så fick jag allt tillbaka. Förutom 20 kronor, hehe... Hade iallafall en riktigt rolig kväll med mina grymma brudar tills detta hände, men är jävligt glad att jag fick tillbaka allting!



Margarita

On the way

Fina tjejer!

<3


Love you!


At James

Skål!





Random goa brudar!


Avslutade kvällen med en kvällspromenad med Chico, stannade dock hos Josie innan det var dax för mig, Corny och Bazti att gå över till moi och sova efter en helt sjuk, men kul kväll, haha!

Puss på min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0