Seek happiness.

Sitter och pillar med junischemat för Leon's, lyssnar på min awesome mys lista och har tänt ljus i hela lägenheten. 
Stunder som dessa kan jag verkligen stanna upp och bara njuta så det känns i hela kroppen. Det är viktigt att ta vara på tiden, och fånga dagen. Kan låta cheezy, men köpte mitt Carpe Diem armband år 2010 och har aldrig tagit av det sen dess. Det fungerar som en ständig reminder.

För det är lätt att glömma bort hur ömtåligt livet är. Och att inte prioritera sitt välmående först och de personerna som förbättrar ens liv. Något jag ska bli bättre på. 
Do more of what makes you happy, och gör det med kärlek. 
Signar ut för kvällen med dessa djupa tankarna, hehe. Natti xx. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0