Iskallt

Idag blev det inte som man tänk sig, får bli en annan dag ;) Men vi gick dock till Brunnsåkerskolan och så kom Celina och joinade oss också. Efter det följde Cornelia, Anna och Celina med mig hem och vi möttes av Anna S som stod utanför moi. Sen drog Celina och Anna S till stan och jag, Anna och Cornelia satt och läste massvis med horoskop, ser fram emot nästa år om det stämmer det som stod! Tex att jag kommer åka på en kärlekssemester i oktober, hum..? Och jag efterlyser också killar som är Vädurar! Haha... Nu ska jag ta mig nått att äta och sen får vi se vad denna iskalla vinterkväll har att bjuda på.
Puss


Får bli pälsmössan om man ska ge sig ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0