Håkan Hellström.

Igår spelade som sagt Håkan Hellström här i Halmstad och jag fick se hela konserten gratis, hihi. Jobbade först i garderoben och sedan i baren inne i Arenan. Var riktigt grymt! Älskar verkligen mitt jobb ;D
Efter Håkan var klar och vi hade städat upp så åkte jag och Corny hem till mej och fixade till oss och sen blev det fest! Håkan var ju den perfekta förfesten så jag var väldigt taggad hela kvällen ;)
Hade på mej min nya söta tunika från Gina igår!
Lyckades knäppa några bilder på fina Håkan!


Idag har jag legat ute och stek och tagit det vääääldigt lugnt. Sen åkte jag och mamma hem till mormor och Jan-Gunnar och åt mat och sen övningskörde jag hem och det gick toppen, hihi. Ikväll kommer brudarna hit och så blir det grillning och chillning (hehe...) och sen en lugn kväll för imorgon blir det jobb på travet och då är det V75 vilket innebär MASSVIS att göra och kaos.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0