Alla hjärtans dag

Glad Alla Hjärtans Dag på er! Eller vad man nu säger... Min kväll kommer inte bestå utav någon romantisk middag med min pojkvän eftersom han existerar inte på riktigt, hehe. Blir nog antingen plugg eller OC. Lutar åt OC rätt mycket. Har även gått och fått så sjukt ont i halsen, väldigt passande nu när jag åker till Italien på fredag, not.


Fick vaniljhjärtan i skolan idag, gutt!

Har fått massa pussar av Chico idag iallafall, hihi :)


Fick förresten en alla hjärtans dag present utav mami imorse, skivan Lugna favoriter - Kärleksfavoriter. Så nu har jag lagt över alla låtar på min Ipod så det är klart till fredag när jag ska sitta i en buss i 24 timmar. Awesome ;)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0