Poliser och cola...

Shit ni anar inte vad som hände nyss..! Var ute med Chico och på hemvägen går jag förbi ett "övergivet" hus och så står det en polisbil utanför och polisen går runt och kikar in eftersom det lyser i källaren och på övervåningen och sen helt hux flux så kommer det två polisbilar till och den ena polisen tar ut en hund och så går dom runt och och bankar och skriker. Fett läskigt! Sprang hela vägen hem sen för jag var så uppspelt, haha. 

Nej nog om det. Nu ska jag iallafall bädda ner mig med en cola och en ibutemin och kolla på älskade OC eftersom jag har huvudvärk, är hängig och snuvig... Vill inte bli sjuk denna månaden också :( Men det hör ju dock till vanligheten att jag är det...




Haha Chico gillar också cola ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

haha! Kan se framför mig hur du springer hem alldeles livrädd och sen berättar för din mamma det första du gör, hihi xD

2011-01-28 @ 22:17:59
URL: http://livingonaprayer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0