KRÄM

Igår kom jag hem från jobbet vid halv 9 och då hade mamma gäster hemma så jag käkade lite och fixade till mej och sen mötte jag Bazti, Lina, Charlie och Sasha och hängde lite med dom.


Sen tänkte jag dra hem och sova, men skulle bara förbi KRÄM för att hälsa på Anna, Josse och Celina och då slutade det med att dom drog med mej till The Corner och sen drog vi vidare till KRÄM. Hade en skit rolig kväll, älskar när det blir spontant! Dansade i flera timmar och när dom stängde vid 3 var jag helt slut och kunde knappt gå, haha! 


Så tack för en grym kväll Josefin, Anna, Celina, Kalle och Steffi! 


KRÄM
Haha, två drägg påväg hem!



Hade inte med min kamera igår för snälla Bazti tog hand om min stora väska så blev bara några få kassa mobilbilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0