Shopping + my day

Idag hängde jag med mamma till Nudh när hon skulle klippa sig och bokade även in en tid redan imorgon för klippning av mitt hår, great! Sen blev det lite ärenden på stan och jag fick med mej en skit fin klänning hem som jag har suktat efter ett tag och den var dessutom på rea! När vi kom hem så gick vi in till grannarna som precis fått en liten son, Vilgot, och lämnade ett litet paket. Lite senare kom Corny och Charlie hem till mej och kollade film och nu har dom precis åkt hem så nu ska jag gå och lägga mej och läsa i min bok.
PUSS




Ljusrosa maxiklänning från Rockstyle!

Kommentarer
Postat av: stina

Åh gud vilken fin klänning! :)

2011-07-16 @ 16:31:21
URL: http://stinakarinlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0