Stockholm del 1

Har varit i Stockholm nu i några dagar, har varit väldigt mysigt! Blev en runda i Stockholms skärgård första dagen med en båt som körde runt och visade alla sevärdheter som finns i Stockholm och efter det gick vi till Skansen där vi gick runt och kollade på alla "exotiska" djur, dock tyckte Alexander att det var superspännande ;D Sen kikade vi på Allsång på Skansen och såg lite kändisar och efter det var det hemgång efter en lång och rolig dag!


Dagen efter åkte jag, mamma och Helena in till stan och shoppade hela dagen och jag fick med mej en hel del hem! Efter stan åkte vi tillbaka hem till Helena i Solna och fixade till oss och tog några drinkar och sen åkte vi till Orangeriet på Kungsholmen och efter det tog vi en taxi mot Stureplan där vi nästan gick rakt igenom en filminspelning och sen vidare till O-baren på Stureplan. 


Idag åkte jag och mamma in till stan snabbt en stund innan det var dags att åka hem till Halmstad igen och nu sitter jag hemma efter att ha hämtat lille Chico hos mormor där han har fått vara medan vi har varit borta, dock var dom iväg igårkväll så då ställde fina Corny upp och passade honom, tack! 


Nu är det sjukt skönt och vara hemma efter några härliga dagar i vackra Stockholm så nu ska jag gå och lägga mej i min älskade säng och sen blir det jobb imorgon! 




Med Iphonen i högsta hugg!
I väntan på båten
Outfit
Wasa delade ut lite snacks!
Skansen!
Påväg upp mot Skansen i Skansens bergbana
Alexander var jätteduktig och lämnade ifrån sig nääästan alla sina nappar
Madre
Bus i lekparken
I väntan på att allsången ska börja!
Go kille!
Hoffmaestro
Eric Saade

Beautiful
Alexander var i extas när Eric sjöng!
Jag och sötnosen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0